September with Rosegal

sobota, września 09, 2017

Pierwszy tydzień  września i pierwsze dni szkoły za nami. Czy było aż tak źle? Ja najgorzej mam się teraz przestawić w kwestii wstawania i chodzenia spać. Ale myślę, że przyszły tydzień minie i już będzie okej. Teraz mamy przed sobą pierwszy weekend, na który totalnie nie mam planów. Pogoda za oknem okropna więc jedyne na co mam ochotę to łóżko, koc, gorąca herbata i książka albo blog. Ostatnio wzięłam się za przeglądanie nowości ze sklepu Rosegal, z których nawet sporo rzeczy mi się spodobało i z chęcią bym przygarnęła :)
A wam jak minął ten tydzień?  

The first week of September and the first days of school are behind us. Was it so bad? I am the worst thing to change now about getting up and walking to sleep. But I think next week will pass and it will be ok. Now we have a first weekend ahead, for which I totally have no plans. The weather outside the window is awful so all I would like is a bed, a blanket, a hot tea and a book or blog. Recently I took a look at the news from the Rosegal, of which I even liked a lot of things and I would love to have it. My attention was also put on long dresses, which unfortunately I do not have the opportunity to wear them a lot
:)

 click | click | click 


promotion summer
Zapraszam również do skorzystania z rabatu 33% oraz 10 %pod kodem: RGEN
I also invite you to take advantage of the 33% and 10% discount under the code: RGEN

You Might Also Like

10 komentarze

  1. O mam ochotę spędzić weekend jak ty jeżeli pogoda będzie taka jak przez ten tydzień.
    Ale w sumie widzę też jej plusy, bo przez to nie jest tak mi szkoda, że już koniec wolnych dni.
    Ladne rzeczy!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś :) Mi najbardziej podoba się ta druga koszula i bluza z haftami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy.
    Ten tydzień był straszny...
    Obserwuje :)
    my blooog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne bluzeczki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pierwszy tydzień w nowej szkole był naprawdę okej,ale jeszcze wszystko przede mną. :)) Rosegal ma super rzeczy
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń